Jump to content
Pubg Leak
Mr Noob

PUBG Mobile 0.18 Hack Script Rambo  

Recommended Posts

PUBG Mobile  0.18 Hack Script Rambo :

Note: If you want to modify script you can but leave site tradeMark just as our members Loyalty and your Love. 

This script contain all necessary function for Hacking.

Some feature might exit game so don't use them many other are working fine

Added Features:

✔ No recoil Lobby Updated

✔Wall Hack (In Game)

✔Body Color (In Game)

✔No Recoil (Multiple Option)

✔Auto Aim (60m)

ALL SUPER VIP HACKS

Game Gaurdian:

https://pubgleak.com/index.php?/topic/1233-game-gaurdian-modded /

DOWNLOAD:

ᴛᴇᴀᴍ_ʀᴀᴍʙᴏ_ɢᴀᴍɪɴɢ_9.8[1].lua

Avoid Reading :

In this Pubg Hack script you will get all necessary function that are required .

Many of users are selling this script on their channel so Kindly avoid such people and always try to reach the correct place to avoid scam.

We also share Latest Host ,libs and all other required files.

  •  

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, SuRtaX said:

A video tutorial would be great. Thanks in advance 

Sure we will

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have one hack plz explain how to use this

Those who vote "yes plz we want test it😘"

REMEMBERMAIN ACCOUNT NOT SAFE

ROOT,NONROOTED

☑️ KOREAN 
☑️ GLOBAL 
☑️ VIETNAM
☑️ THAIWAN

ALL WORKING 😂

IF SOMEONE DON'T WORK WALL HACK AND COLLOUR HACK USE YOUR SCRIPT BUT 1ST USE THIS SCRIPT
STEP 01
STEP 02 

IN THIS SCRIPT HAVE
🎯 WALL HACK
🎯 GREEN COLLOUR 
🎯 LESSRECOILE 
🎯 BRUTAL MAGIC BULLET 
🎯 BRUTAL AIMBOT
🎯 MICRO SPEED

DON'T USE ANY OTHER HACK.

HOW TO USE 

01 DOWNLOAD Free All 18.00.zip

02 Unzip and Coppy all files in pak folder and past it to the orginal pak folder [NOTE:EVERYTIMES DO IT OR CHECK IT]

03 open game and Run Script 

04 Apply  in lobby 
Step 01 
SteP 02 


Creator 
@Platinmodcom

Suporter
@AMMARHACKER

FEEL FREE TO FEED BACK.😘

AND FREE USER'S DON'T HAVE MONEY BUT I THINK YOU CAN SHARE😐

@yeswilldoit_bot

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why did the game crash whenever I used the script? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, DGX said:

Why did the game crash whenever I used the script? 

Yes me too

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Otegh282 said:

Yes me too

Well some script can be use but i got banned for 10 years. hahaha. X_X

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, DGX said:

Well some script can be use but i got banned for 10 years. hahaha. X_X

kindly apply hacks from global section and use this script as additional till now there is no ban 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Mr Noob said:

kindly apply hacks from global section and use this script as additional till now there is no ban 

I dont really understand that. It is my first time using this tools. So what is global section anyway?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Mr Noob said:

kindly apply hacks from global section and use this script as additional till now there is no ban 

Yes. Im safe using guest account and gg mod mr.groot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

What's up with the video guide bro? 

Still waiting for a detailed tutorial for the script along with MT manger and GG. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Otegh282 said:

Yes. Im safe using guest account and gg mod mr.groot.

Apparently not for me. Idk but i got banned. I'm using gg modded by mr.groot. Still got banned. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, DGX said:

Apparently not for me. Idk but i got banned. I'm using gg modded by mr.groot. Still got banned. 

 

Try using antiban from mr.noob. it works on me. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Otegh282 said:

Try using antiban from mr.noob. it works on me. 

Can you help me with that?

Share this post


Link to post
Share on other sites

It Pushes me out on regular GG. Cannot use the Pak GG Cause it doesnt allour 32 bit processes in 64 bit svirtual spaces

Share this post


Link to post
Share on other sites

dont use i got 10 year ban..😑until u guys dont have any no ban so pls dont these hacks who got us 10 year ban...next i got ban i will leave this forum. every time i got ban whenever i used their script😑pls dont waste our time. next time share only if u have antiban script otherwise no need thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...